Perghhhh! Serious ini gambar ular paling besar aku pernah tengok. Dah macam dalam movie Anaconda dah aku rasa ni. nasib baik ni jenis ular sawa, pergerakan mesti lembab sikit. Kan? Ular sawa gerak lembab kan?

Kalau ular jenis lain, tapi sama besar dalam gambar ni. Mak aihhhh.. Dah boleh berdoa dan mengucap banyak-banyak dah aku rasa tu dow. Maunya kena ngap nanti. Muahaha!

Kalau tengok dalam gambar ni, tak tahulah dekat negara mana hutan ni. Nak kata dekat Malaysia boleh jugak. tapi anggaplah daripada negara Asia. Berbangga gak lah kan.

Tapi kalau kena ngap dengan ular ni, tak sempat nak bangga dah. Huhuhuhu!