Aduhhh! Kegoyangan melanda di dalam hati Hairi Shahrizal Mustafa, 25, dan Ziffa Zubir, 28 setelah diorang berdua kantoi ditangkap khalwat bersama. Walaupun host rancangan TV Pemburu Hantu di Astro Ria ini cuba melarikan diri dan selubung bontot monggelnya dengan menggunakan selimut. Ziffa Zubir yang juga seorang yang penting dalam industri hiburan hanya terkial-kial melihat heronya yang cuba melarikan diri. Namun itu semua tidak cukup walaupun Pemburu Hantu berjaya melompat ke balkoni jiran sebelah, dia tetap telah ditangkap khalwat dan dibicarakan di muka pengadilan. Mungkin dia cuba melarikan diri sebab taknak pegawai JAIS tengok belalainya yang comel gitu2 saja :P

Aku rasa tak lama lagi kawinlah pasangan kantoi khalwat ni. Nak buat macam mana, dah buat jahat, dah kantoi memanglah kena tanggung malu dan salah. Haha.. Ingat lagi masa dulu kantoi dekat sekolah, mak aih berderau darah.. Menggelabah nak lari dari cikgu. Hohoho! Nakal masa dekat sekolah takpe, jangan hanyut sampai ke tua. Macam2 masalah timbul nanti ye tak. Aku hairan jugakla, macam manalah Pemburu Hantu pun boleh diburu. Ahaha! Kalau tengokkan gaya Pemburu Hantu ni macam alim-alim jugakla. Tapi entahlah, hati orang siapa yang tahu. Hohohoh!